Для реклами в Херсоні встановлені нові правила

З метою впорядкування розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами та інформації виконавчий комітет міської ради вирішив затвердити правила розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами та інформації в місті Херсоні в новій редакції і тарифи на користування міськими територіями та об’єктами під розміщення зовнішньої реклами та інформації.

Ось деякі вимоги до зовнішньої реклами, які були затверджені:

Розміщення рекламних носіїв здійснюється із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування. Конструкції не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків.

Забороняється розміщувати рекламні носії на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів.

Нижній край рекламних носіїв, що розміщуються над проїжджою частиною вулиць і доріг , у тому числі на мостах, естакадах , опорах електромереж та освітлення, окремих стійках тощо, повинен розташовуватися на висоті не менше 5 метрів від поверхні дорожнього покриття.

На опори несучого каркаса РН, який розміщений уздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції та Робочого органу, наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів, заввишки до 2 метрів від поверхні землі.

Забороняється розміщення на одній торцевій стіні одночасно кількох РН. Банерні конструкції повинні кріпитися до будівель і споруд з найменшим пошкодженням їх стін і не створювати вібрації, яка призведе до шумових ефектів.

Тарифи на користування міськими територіями під розміщення зовнішньої реклами та інформації

Вид спеціальної конструкції Одиниця виміру Плата за одиницю на місяць (грн.)
1. Стаціонарні великогабаритні (площею рекламного поля від 8 до 20 кв. м) спеціальні конструкції 1 кв.м 24,00
2. Стаціонарні середньо — габаритні (площею до 8 кв. м) спеціальні конструкції 1 кв.м 16,00
3. Тимчасові ( у т.ч. виносні) наземні спеціальні конструкції 1 кв.м 50,00
4. Неназемні спеціальні конструкції (транспаранти, аеростати, повітряні кулі тощо) 1 кв. м 30,00
5. Нетипові спеціальні конструкції (парасолі, прапори, огорожі тощо) 1 шт. 50,00
6. Стаціонарні, особливо великих форматів (площею рекламного поля більше 20 кв.м), наземні спеціальні конструкції 1 кв.м 28,00
7. Стенди, афішні тумби, які призначені для розміщення малоформатних об’яв (оголошень) з інформацією некомерційного та комерційного характеру 1 кв.м. 2,3

Примітка. Площа та сума, яка підлягає оплаті, визначаються відповідно до Правил розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами і інформації в м. Херсоні. У разі розміщення зовнішньої реклами більше ніж на одній поверхні спеціальної конструкції , до визначеної суми застосовується коефіцієнт 1,5.

 

Тарифи на користування об’єктами під розміщення зовнішньої реклами та інформації

Вид реклами Щомісячна плата за 1 кв.м площі рекламного засобу, що розміщується на міських об’єктах (грн.)
1. Реклама на телефонних кабінах, урнах та інших елементах вуличного благоустрою 16,00
2. Щити, плакати, панно, екрани, механічні, динамічні, електронні табло, дисплеї, панелі, штандарти та інші стаціонарні та тимчасові об’єкти, складні просторові конструкції, плоскі та об’ємно-просторові , розташовані на торгових павільйонах та кіосках, стінах, дахах, вітринах та вікнах будівель, будинків та споруд, що несуть інформацію некомерційного та комерційного характеру, призначену сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес до такої особи чи товару. 24,00
3. Холдери та троли (вертикальні, горизонтальні), розтяжки 8,00
4. Дошки малогабаритні (площею рекламного поля до 2 кв.м) для оголошень, розміщені на фасадах будинків та споруд 4,0
5. Тимчасове розташування палатки для проведення рекламної агітації (афіші, листівки, плакати) 23,00

Поделиться в соц. сетях



17 Октябрь 2013.   Комментарии: 0.    Размещено в Законотворчество Херсона

Комментирование закрыто.

Организации

Алфавитный указатель:

А Б В Г Д Е З И К Л М Н П Р С Т У Ф Х Ц Э F G N P R W
каталог Херсонщина Туристическая 2014-2015